Halloween - Yankee Candle & Woodwick

Hej Kochani!
Jakiś czas mnie tutaj niestety nie było, ale w tym czasie gromadziłam materiały na kolejne posty więc szykujcie się! :)
Tak między nami to naprawdę zaczynam nienawidzić mojej szkoły, mam jej serdecznie dość.
To jest po prostu tragedia!
Ale przejdźmy do rzeczy. W miejscu mojej pracy pojawiły się właśnie akcesoria halloweenowe, które są cudowne. Akcesoria są od Woodwicka oraz od Yankee Candle. Na zdjęciach poniżej możecie je zobaczyć. Moi faworyci to mały kotek dekoracyjny oraz osłona na świeczkę z pająkiem. Cudo. Jest też sporo świeczek o zapachu dyniowym, również w klimacie halloween. Jeśli spodobało wam się, któreś z tych cudeniek to zapraszam na fanpage RagraSun gdzie możecie zamówić właśnie takie ozdoby :)
Nawiązując do tematu Halloween. Obchodzicie je czy też raczej nie? Jakie macie plany na tegoroczne? Ja prawdopodobnie wybiorę się na imprezę :)
Jeśli nie obchodzicie halloween to czy sami z siebie czy uważacie to za chore, czy nienormalne? Chciałabym poznać zdanie innych, gdyż opinie na ten temat są bardzo podzielone. Ja uważam, że każdy powinien robić co chce, jeśli rodzice pozwalają dzieciom zbierać cukierki, to niech tak robią, jeśli inni wolą krzyczeć na te dzieci to niech też tak robią, no może niech na nie nie krzyczą, bo to jest przesada, ale wiecie o co mi chodzi ;)












Dajcie znać co myślicie o dekoracjach :)
W komentarzach zostawiajcie swoje blogi chętnie do nich zajrzę :)

8 komentarzy:

  1. nie obchodzę tego święta ale dekoracje fajne

    www.hyggefoto.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś zbierałam cukierki na halloween ;) uważam że to fajny dzień kiedy można zaszaleć i się poprzebierać ,,na legalu,, tak jak chcemy choć niestety w polsce raczej poza ozdobami w sklepach nie jest zbytnio powszechne - a szkoda. Bardzo fajne te ozdóbki, sama upolowałam już kilka w sklepach ;) w tym roku raczej nie spędzę go inaczej niż w domu ale życzę udanej imprezy jeśli się zdecydujesz pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świeczki i rzeczy z nimi związane, a motywy "halołinowe" to moja miłość. Coś czuję, że i w tym roku wybiorę się w krainę świeczuszek, a YC to mój odwieczny faworyt.
    Pozdrawiam// ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne dekoracje :)
    Nie jestem zwolenniczką tego święta, jednak nasza kultura i obyczaje różnią się od tych zagranicznych...
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne gadżety halloweenowe <3

    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    migliorevita.blogspot.com/2017/10/sweet-dream-od-twinkledeals.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te dekoracje, a ja nie mam żadnych w mieszkaniu jakoś

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te świece i wyglądają meggga klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger