Kosmetyki do pielęgnacji ciała Hempz

Witajcie kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z kosmetykami firmy HEMPZ są to kosmetyki do pielęgnacji ciała zawierające olej konopny, całkowicie naturalne, bez żadnych środków chemicznych. Kosmetyki są wegańskie, co znaczy, że nie zawierają innych substancji tylko rośliny.
Na pierwszy strzał wzięłam balsam do ciała dla skóry wrażliwej. Jestem mile zaskoczona, bo naprawdę robi świetną robotę! Już po pierwszym użyciu widziałam, czy też raczej czułam efekty. Aplikacja jest bardzo fajna, gdyż balsam się nie rozlewa, łatwo możemy sobie go dozować dzięki pompce. Zapach jest herbaciany, bardzo świeży. Jest wzbogacony 100% czystym, naturalnym olejem z nasion konopii. Nie zawiera parabenów i glutenu, w 100% produkt dla wegan, nie zawiera THC. Jest bezzapachowy, nie zawiera barwników. Jego naturalny, łagodzący kompleks owsiany pomaga zredukować suchość skóry, pozostawia skórę delikatną w dotyku i jedwabistą i rzeczywiście tak działa. Jest bogaty w masło shea, które koi i łagodzi skórę. Odżywcze masło kakaowe pomaga w dogłębnym nawilżeniu i odżywieniu delikatnej skóry. Zmiękczające skórę masło z mango pomaga w nawilżeniu i wygładzeniu skóry. Pomaga utrzymać prawidłowe nawilżenie i nawodnienie skóry.
Pomaga utrzymać zdrowy wygląd skóry.

Przejdźmy do ceny. Nie jest ona najniższa, ale myślę, że balsam jest tego wart, bo naprawdę działa cuda! Moja skóra była w strasznym stanie gdy zaczęłam testować te kosmetyki, a teraz jest nawilżona. Również same opakowania przyciągają uwagę.

Następnie zaczęłam testować balsam z ekstraktem z granatu. Również działa tak zapewnia nas producent. Tak samo jest produktem dla wegan.
Ekstrakt z granatu zawiera antyoksydanty chroniące przed wolnymi rodnikami, odżywia skórę pozostawiając ją promienną.
Masło Shea i naturalne ekstrakty pozwalają odpowiednio odżywić i ukoić skórę
Witaminy A, C i E chronią skórę przed stresem oksydacyjnym i uszkodzeniem komórek wywoływanym przez wolne rodnik
Ma bardzo przyjemny zapach. Najchętniej smarowałabym się nim cały czas.

Kolejny balsam to balsam, który ma zapobiegać starzeniu się skóry - Niestety nie powiem wam czy zapobiega starzeniu się skóry, ale uwielbiam zapach tego balsamu i naprawdę mocno nawilża. Moja skóra to taki typ co nieważne ile razy się ją będzie smarowało i tak będzie sucha, a z tym balsamem czuję, że ciało jest nawilżone cały czas.
Hempz Age Defying -  - czysty olej z nasion konopi - będący bogatym źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, aminokwasów i innych składników odżywczych niezbędnych do zapewnienia skórze wysokiego poziomu nawilżenia i odżywienia,
- masło Shea, Żeń-szeń i naturalne ekstrakty roślinne o właściwościach kojących i regenerujących
- witaminy A, E i C, które neutralizują wolne rodniki i redukują drobne zmarszczki
- Oglio i polipeptydy o działaniu ujędrniająco-wygładzającym.
- kompleks MDI i DPHP sprawiają, że skóra staje się bardziej sprężysta, a zarazem gładka w dotyku.

Balsam Hempz Age Defying zapewnia 12-godzinne nawilżenie i sprawia, iż skóra staje się gładsza, delikatna w dotyku i jędrna już po 15 dniach regularnego stosowania.

Niestety reszty nie miałam jeszcze okazji przetestować, ale myślę, że wkrótce się to zmieni, bo naprawdę jestem zachwycona!

 Tutaj na zdjęciu możecie zobaczyć mały balsam do ust oraz mini wersję balsamu.



 Tutaj są wszystkie balsamy, które są w tej chwili dostępne.
 Tutaj są żele do mycia oraz peelingi myjące.


 Spójrzcie ile cudowności znajduje się na tym zdjęciu! :)
 Tutaj na zdjęciu możecie zobaczyć mgiełkę chłodzącą i powiem wam, że naprawdę działa. Miałam okazję sprawdzić na własnej skórze.





Tutaj są peelingi cukrowe do ciała, które też zamierzam wypróbować w przyszłości. 
A tutaj faworyt! Nawilżający krem o kokosowym zapachu z malutkimi drobinkami (brokatu?) dzięki którym skóra ma później fajny połysk. 

A więc, podsumowujmy wszystko.
Na plus:
- Działanie (producent nas nie oszukuje)
- Skład
- Zapach
- Wydajność
- Wygląd opakowania

Na minus:
- Zdecydowanie cena

Jeśli ktoś z was byłby zainteresowany kupnem któregoś z tych kosmetyków (a jak najbardziej polecam!) to śmiało możecie do mnie pisać, moja szefowa zajmuje się sprzedażą internetową. Więc możecie przeze mnie zamawiać, albo też napisać na fanpage RagraSun
Mam nadzieję, że za jakiś czas przyjdę do was z kolejnymi recenzjami tych kosmetyków! :)
Koniecznie dajcie znać, czy kiedyś mieliście możliwość używać tych kosmetyków.
Ps. Uważam, że to świetny pomysł na prezent!
RAGRA Exclusive A tutaj strona internetowa właśnie z salonu, tutaj także możecie wszystko zamawiać :)

7 komentarzy:

  1. nie znam firmy, ale kosmetyki wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post , te produkty musza być faktycznie dobre ! :) pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mega podobają mi się opakowania :)
    www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetnie się prezentują. Az zaczęłam się zastanawiać nad ich zakupem. Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Szukałam właśnie jakiegoś dobrego kremu dla mojego ciała 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Super produkty ;)) Pozdrawiam!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger