Rzepakowelove - czyli kolejne małe marzenie spełnione

Cześć wam!
Postanowiłam wrzucić tutaj całą sesję, którą ostatnio miałam, bo zdjęcia są rewelacyjne, a wiadomo, na instagramie znajdzie się pewnie połowa z nich :)
To była bardzo owocna sesja, będę starała się teraz, aby w miarę regularnie coś tutaj publikować - oczywiście na instagramie wszystko będzie podlinkowane.
Ciężko mi tutaj cokolwiek dłuższego napisać, bo przyzwyczaiłam się do krótkich postów na instagramie, ale tutaj przynajmniej można zmieścić wszystko w jednym poście :D
Przygotowuję też post odnośnie wydania książki, który kiedyś tam się ukaże - pewnie bliżej mojej własnej premiery :)
 Mam nadzieję, że chociaż ktoś zobaczy te zdjęcia :D
Nie wrzucam tutaj tylko tych "idealnych" ale również te, które mają jakieś "defekty" :)



































1 komentarz:

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger