-49 Rossmann + manicure Neo Nail Plumeria Scent


Hej kochani,
Skoro większości już opadł promocyjny szał zakupów mogę ze spokojem wypowiedzieć się na ten temat. Czytałam bardzo wiele opisów różnych zajść w różnych zakątkach Polski i doszłam do wniosku, że u mnie w mieście było stosunkowo spokojnie i bezpiecznie. To co się działo w sklepach było dla mnie nie do pomyślenia, oczywiście rozumiem, że promocja i tak dalej, ale bez przesady żeby rzucać się na te kosmetyki, co było najzabawniejsze ludzie najbardziej przepychali się przy półkach z tymi niszowymi produktami, gdzie to właśnie wtedy była dla nich idealna okazja żeby dostać coś porządnego w przyzwoitej cenie. Oczywiście nie chce mówić, że tańsze to są zwykłe buble, bo nie, tak nie jest, sama jestem w trakcie testowania palety rozświetlaczy i jak do tej pory jestem z nich zadowolona. Z resztą pokażę wam moje małe zdobycze na zdjęciach, nie ma ich dużo, dlatego że kupowałam tylko to co było mi potrzebne, nic więcej. Po co wydawać po 300zł na zakup kosmetyków? Dla mnie to jest bezsensu, jeśli coś kupować na promocji to z głową. Ja od początku miałam przygotowaną listę produktów, które chcę kupić i tylko po nie szłam, uniknęłam dzięki temu tych wszystkich przepychanek pod regałami.

Tak jak mówiłam, nie mam tego zbyt dużo, ale tylko najpotrzebniejsze rzeczy.

Na taką cenę ta paletką ma naprawdę świetną pigmentację i bardzo długo trzyma trwałość.

 odcień Nr. 2
 tutaj niestety nie jest podany numer, ale kolor jest podobny do pomadki
 Nr. 18
 Nr. 09
 Nr. 01
Tutaj zrobiłam dla was na szybko swatche, kolory idą tak jak podałam na zdjęciach. 
Z tej czekoladki również jestem zadowolona. Dobrze się sprawuje

Dodatkowo na zdjęciu widzicie również tusz do rzęs z lovely, który po użyciu ma nadawać efekt sztucznych rzęs. Co prawda nie do końca tak to wygląda, ale pogrubia i wydłuża na wystarczającym poziomie. 


Teraz przechodzimy do manicure wykonanego kolorem Plumeria, na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć przedłużone paznokcie na formie, kolor został połączony z efektem lustra. 
Wiem, że paznokcie nie są idealne, ale dopiero zaczynam moją przygodę z paznokciami i pani, której robiłam paznokcie miała tak krótkie, że nie było gdzie przyczepić formy...
Na drugim zdjęciu będzie mój manicure, który zrobiłam sobie na święta, również przedłużałam paznokcie na formie. Dla dopełnienia dodałam czarne kwiatki. 
Niestety nie pomyślałam żeby zrobić inne zdjęcie i mam tylko takie...
Produkty, których użyłam to:



Mam nadzieję, że chociaż trochę wam się podoba mój post, jeśli tak jest to doceńcie moją pracę i zostawcie komentarz. Możecie podawać linki do swoich blogów, chętnie zajrzę. 
Ps. Jak spędziliście weekend majowy? Ja w ostatni dzień wybrałam się na zlot BMW z moim chłopakiem i klubem Grupą Zachód do której należy, standardowo było palenie gumy. Za tydzień będzie kolejny taki, jeśli chcecie mogę wstawić fotorelację + na moim snapie i instastory będzie relacja z tego wydarzenia. Zapraszam na ich instagrama fm grupa zachód

3 komentarze:

  1. Ja tak samo zaopatrzyłam się w tą paletkę rozświetlaczy z Wibo ma super kolory oprócz tego jednego co używam go jako cień do powiek :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiłam już kilka pomadek marki wibo z masłem shea i uwielbiam je, mam też te konturówki z wino i tez na nie nie narzekam. A co do majówki to przesiedziałam w domu, czytając, odpoczywając i ciesząc się wolnym czasem. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez wybrałam się na promocje do rossmanna i tez nigdy nie rozumiem jak można tak sie zachowywać z powodu promocji. Mam nadzieje ze wszystkie produkty bedą Ci się sprawdzały. A kolor paznokci naprawdę piękny!

    Zapraszam, dopiero zaczynam
    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger