Autumn #1

Pierwsza jesienna sesja już za mną! A na zdjęciach w roli głównej sweterek upolowany w lumpeksie od firmy BooHoo
Pojawiły się grzyby, a wraz z nimi mnóstwo zdjęć na instagramie samych grzybów. Okej, rozumiem lubicie zbierać grzyby i fajnie, bo sama chodzę na nie z chłopakiem, ale nigdzie tego nie wstawiam. Nie mogę pojąć czemu to ma służyć, chcecie żeby reszta pozazdrościła wam małego grzybka? No przepraszam po prostu to nie dla mnie. Jasne, mogłabym co tydzień wstawiać takie zdjęcia, ale po co? Rozumiem jak ktoś wstawi raz zdjęcie, ale u niektórych czasem to aż się niedobrze robi od tych grzybów.
Do makijażu użyłam zwykłych, drogeryjnych kosmetyków: Podkład z Lirene, bronzer z lovely, rozświetlacz z wibo, pomadka z golden rose.

To jest zdecydowanie moje ulubione zdjęcie! Nie lubię swojego uśmiechu, ale tutaj nawet mi się on podoba.









Z pewnością jeszcze nie raz wykorzystam ten sweterek, bo jest naprawdę cudowny. Nigdy nie sądziłam, że mogę wyglądać dobrze w bordo. 
Teraz czekam aż spadnie więcej kolorowych liści! :)

13 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia i ja też muszę się wybrać na taką typową jesienną sesję czekam tylko, aż będzie fajna pogoda :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz trafić na ładną pogodę to jest naprawdę wyzwanie, od czterech dni czekam aż taka będzie :D

      Usuń
  2. Jaki śliczny bordowy sweterek, a Twój uśmiech jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie rozumiem co z tymi grzybami się dzieje haha
    Pięknie wyglądasz! Świetny sweterek i cudowne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Może mają poczucie wartość kiedy widzą w swoim koszyku 30 grzybów a jeszcze lepiej kiedy zdjęci ląduje w internetach. Rozumiem pochwalić się grzybem wielkość dużego talerza do zupy albo i większe. Fajnie wyglądasz w tej stylizacji. Uśmiech masz piękny i kłamiesz mówiąc inaczej.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włosy! *_*
    Sweterek mam bardzo podobny! Jest świetny :D
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękne włosy! super zdjęcia i post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Bardzo ładne zdjęcia ☺ https://veronicanowicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny sweterek, uwielbiam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydwanie bordo to twój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sweter! Kocham takie kolory jesienią i zimą 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna z Ciebie kobieta, uśmiech też masz piękny! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger