#2 Drań z Manhattanu - VI. Keeland, Penelope Ward | Editio Red

Drań z Manhattanu opowiada historię trochę inną niż wszystkie, które czytałam. Soraya Venedetta jest kobietą z ciętym językiem i dość nietypową fryzurą. jak co rano jedzie metrem, lecz tym razem jej uwagę przyciąga tajemniczy mężczyzna, który wydaje się władczy i zimny. Ma niski głos, jest niewiarygodnie przystojny i zachowuje się arogancko. Dziewczyna od razu wie, że taki facet krzyczy „kłopoty”. Niestety kiedy znajduje jego telefon jest zmuszona mu go oddać, trochę czasu zajmuje jej poznanie tożsamości tajemniczego mężczyzny. 
Graham Morgan jest władczym, bogatym i przystojnym finansistą. Kiedy tajemnicza kobieta pragnie zwrócić mu jego telefon, a ten ją ignoruje ta mówi do niego słowa, które będą go dręczyć przez długi czas. W swoim telefonie odnajduje jej zdjęcia, a tak konkretniej to zdjęcia jej biustu, nóg i pośladków, od tamtej chwili nie może jej wyrzucić z głowy. Kiedy na zdjęciu zauważa mały tatuaż odruchowo zaczyna jej szukać. Gdy się już odnajdują Graham widzi, że dziewczyna jest tak samo piękna co pyskata. Połączyła ich namiętność, są zupełnie różni pod każdym możliwym względem. Czy namiętne uczucia wystarczą aby pokonać wszystkie przeciwności losu? 
Książka bardzo mi się podobała, pierwszy raz czytałam coś od tej autorki i jestem mile zaskoczona. W książce są pewne zwroty akcji, których nie przewidziałam, a to dobrze, gdyż przeważnie jestem w stanie przewidzieć większość historii, bo są one przewidywalne. 

Soraya tak naprawdę do końca sama nie wie czego chce, nie potrafi podjąć jednej decyzji i nie potrafi otworzyć się i szczerze porozmawiać z Grahamem. Nie potrafi się zdobyć na całkowicie szczerą rozmowę nawet gdy los rzuca im tak ogromną kłodę pod nogi. Koniec końców zakończenie jest dość przyjemne. Myślę, że jeśli szukacie oderwania od ciężkich powieści to ta świetnie się sprawdzi. Mimo wszystko nie można żałować czasu poświęconego na przeczytanie. :)
Do następnego napisania! :)

6 komentarzy:

  1. Książka zapowiada się bardzo ciekawie! Muszę chyba znaleźć trochę czasu i sama po coś sięgnąć :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuje na swojej liście książęk do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wydaje się być bardzo ciekawa, patrząc na zdjęcie aż mam ochotę na taki jogurcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej autorki ani książki, ale wydaje się ciekawa :)
    https://malaiduzamaluda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zainteresowałaś tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O książce nie słyszałam, ale zapowiada się dosyć ciekawie :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger