Wassyl | Sea |

Hej kochani,
Dzisiaj przychodzę do was z wakacyjnym postem ze zdjęciami z wyjazdu nad morze. Wybraliśmy się tylko na weekend, ale bardzo wypoczęłam przez te kilka dni. Tam jest zupełnie inna atmosfera, niestety bardzo dużo turystów, byliśmy w małej wiosce, gdzie nie powinno być aż tyle ludzi, ale okazało się inaczej, chyba jeszcze nigdy nie było tam takich tłumów. Na zdjęciach mam sukienkę w grochy, które w tym sezonie są bardzo modne, od sklepu internetowego WASSYL.
Znajdziecie tam dla siebie bardzo dużo różnych ubrań, mają spory wybór.








Koniecznie dajcie znać co myślicie o sukience i o zdjęciach! 
Możecie zostawiać swoje blogi w komentarzach, chętnie przeczytam :)

4 komentarze:

  1. Oo, to super że wypoczelas! :) Uwielbiam morze ;) Jeśli chodzi o sukienka jest śliczna, sama z chęcią bym taką zakupiła;) https://www.shikatemeku.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, zazdroszczę takiego wyjazdu bo dawno nie miałam okazji być nad polskim morzem.
    Wyglądasz genialnie ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne, inspiracyjne zdjęcia! :)
    Sukienka w groszki idealnie odpowiada moim gustom.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miejsce ❤️ Bardzo podoba mi się ta sukienka ❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger