Jesienna Chandra? - Zaful

Przepraszam za moją nieobecność...
W poprzednim poście pisałam już o jesiennej chandrze, ale teraz to już naprawdę...Czuję się jak jeden wielki leń i przytłoczona ilością wszystkich spraw. Nie mam na nic siły, nic mi się nie chce! Najchętniej to spędzałabym całe dnie w łóżku z książką i ciepłą herbatką! Do tego złapało mnie przeziębienie i ledwo co mogę mówić, więc wszyscy się teraz ze mnie śmieją, że za dużo krzyczę... Zdjęcia zrobiłam w domu, niestety przez pogodę wolę unikać póki co wychodzenia. 
Jak wiecie czekałam na zamówienie od zaful, które w końcu do mnie dotarło i jestem oczarowana! Przyznam, że nie spodziewałam się aż tak dobrej jakości jaką otrzymałam, sweterek jest bardzo ciepły i nie "gryzie" praktycznie wcale. Jestem bardzo zadowolona i jeśli takie są wszystkie ubrania od zaful to chyba oficjalnie się uzależnię!
Zamówiłam sobie szary sweterek z wiązanym tyłem, jest naprawdę uroczy i naprawdę ciepły.













Możecie zobaczyć mnie w moim małym królestwie, to tam czuję się najlepiej, na zdjęciach z warkoczem jestem całkowicie bez makijażu. 
Sweterek - LINK
Okulary - Born86
Ozdobne paski do stanika - Butik Straps
Dajcie znać co myślicie o sweterku! A wy jak sobie radzicie z jesienną chandrą jeśli wam dolega? :)
Ps. Możecie poklikać w linki :)

10 komentarzy:

  1. O bardzo lubię takie swetry i ten kolor . super

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek i to wiązanie na plecach wygląda to mega efektownie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień to moje ulubiona pora roku, więc jestem happy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaka ty jesteś piękna!
    Zakochałam się w twoich włosach i figurze! Oczywiście ubrania też śliczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny sweter! Pozdrawiam! ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jak najbardziej w moim guście ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sweterek. W zestawieniu ze spodniami bardziej mi się podoba, ale ze spódniczką też fajnie.
    http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger