Lakiery hybrydowe Xfem

Hej kochani! Witam was w tym ponurym dniu.
Rozpoczęłam współpracę z firmą Xfem. Jestem w trakcie testowania hybryd, ale póki co jestem zadowolona. A więc nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie, dopiero znajoma mi ją poleciła. Czytałam opinię i myślę sobie czemu nie? :)
A teraz przejdźmy do konkretów.
Pigmentacja jest bardzo dobra, wystarczyłaby jedna warstwa lakieru dla dobrego krycia, ale dla lepszego efektu nałożyłam dwie warstwy. Musimy pamiętać aby aplikować bardzo cienkie gdyż pigment jest dobry i nie chcemy by zaraz nam się coś pomarszczyło lub też odpadło.
Jedyne z czego nie jestem szczególnie zadowolona to baza i top w jednym, słaba z tego baza, ale na top nadaje się bardzo dobrze. Wszystko trzyma się tak długo jak lakiery z firmy Neo Nail - a te mają bardziej przystępną cenę - czyli po około 4 tygodniach ściągam, niestety głupia ja nie zrobiłam zdjęcia jak ładnie się prezentują, więc zostaje tylko pokazać zdjęcia na wzornikach, ale musicie mi wierzyć, że są świetne. Pigmentacja jest naprawdę rewelacyjna, tutaj by pokazać wystarczyły dwie warstwy. Konsystencja jest również ciekawa, dzięki temu, że nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka bardzo dobrze się aplikuje hybrydę.




Jedyny minus, który pojawił się w tych lakierach to w numerze 12 po jakimś czasie zauważyłam lekką zmianę kolorystyczną. A mianowicie na górze zrobił się taki ciemniejszy, wyglądało to po prostu jak lakier termiczny, więc mimo wszystko prezentował się bardzo fajnie.
Jestem naprawdę zadowolona z tych lakierów i ogólnie z firmy i sądzę, że to nie był ostatni raz gdy zamówiłam lakiery od firmy Xfem.
Plusy:
- Cena
- Pigmentacja
- Trwałość

Minusy:
- Baza/top
- Trochę "miękkie" są te lakiery i trzeba je utwardzać ciut dłużej niż inne.
Przepraszam, że dziś tak krótko, ale nie ma co się rozpisywać. Polecam wszystkim jeśli jeszcze nie korzystaliście z tej firmy :)

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za hybrydami, ale kolorystycznie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy temat.W ogóle nie znam się na lakierach, a powinnam bo mam paznokcie dobre do malowania...trzeba to zmienić ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger