Pierwsza współpraca - Zaful

Witajcie kochani, dzisiaj jestem przeszczęśliwa, bo rozpoczęłam swoją pierwszą współpracę.
Cieszę się, bo to znaczy, że mój blog już jest na dobrej drodze. Wiem, że współprace to nie wszystko, ale fajnie jest móc poczuć, że twój blog jest doceniany przez innych.
Najpierw jeszcze chciałabym powiedzieć coś na temat szkoły i czwartej klasy u mnie w szkole. To jest porażka! Naprawdę! Ja rozumiem, że klasa maturalna i te sprawy, ale no błagam w ciągu 7 miesięcy nie nauczymy się tego czego powinniśmy się nauczyć! A jeśli niektórzy nauczyciele prędzej mieli to gdzieś i teraz chcą nadrobić to nie powinno nam się tak za to obrywać. Przecież ja dosłownie nie wiem w co ręce włożyć. Tyle jest tego wszystkiego do nauki, że najprostszym rozwiązaniem jest dla mnie wypisanie się ze szkoły. Boję się, że nie uciągnę tego psychicznie.
Wracając do tematu współpracy.
A więc przy pierwszym zamówieniu postanowiłam, że nie będę szaleć tylko zamówię, to co krzyczy do mnie "weź mnie". I rzeczywiście tak zrobiłam, zamówiłam tylko dwie rzeczy.
Zamówiłam cudowny sweterek, jego kolor mnie urzekł. Nie mogę się doczekać aż mi przyjdzie. LINK Link spójrzcie sami, cena też jest według mnie całkiem atrakcyjna. 
Dodatkowo macie w tej chwili darmową wysyłkę przy zamówieniach powyżej 30$

Drugą rzeczą, którą zamówiłam jest dżinsowa spódnica, marzyłam właśnie o takiej z kwiatami i teraz trafiła się okazja to musiałam ją zamówić. Również bardzo przystępna cena jak dla mnie. LINK
Wiem, że póki co nie zamówiłam dużo, ale po co kupować coś co będzie leżeć? Te dwie rzeczy mnie oczarowały, naprawdę! 
Z niecierpliwością czekam aż do mnie przyjdą! :)

Mogę was prosić o poklikanie w linki? Zależy mi na tym i będę wam ogromnie wdzięczna za każde kliknięcie.

10 komentarzy:

  1. Super rzeczy wybrałaś spódniczka prezentuje się bardzo ciekawie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś! Gratuluje współpracy ! Aa i rozumiem Cię doskonale - tez jestem w klasie maturalnej 😔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak to mówią Matura to Bzdura - teraz się z tym zgadzam w 100%

      Usuń
  3. Sweter super! To już teraz zmienili liceum z 3 na 4 klasy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację współpracy, co do rzeczy to uroczo wyglądają. Masz gust. Ja też nie lubię kupywać dużo rzeczy by potem leżały w szafie.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna ta spódnica, ciekawe jak będzie wygladać w rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ciuchy, mam nadzieję, że będziesz zadowolona ze współpracy!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger