Autumn #2 + Bluza Tooshe

Hej kochani!
Sesja numer dwa jesienna już za mną i niestety chyba ostatnia, gdyż pogoda już nie dopisuje i zamiast słoneczka z kolorowymi liściami mamy ponurą, zimną i deszczową pogodę.
Zaczynam rozumieć ludzi, którzy popadają w chandrę, chyba sama jestem na tej drodze. Jedyny pozytyw tej jesieni? Dostałam pracę na soboty i jestem szczęśliwa! :)
Muszę uzupełnić również swoją domową biblioteczkę o nowe tytuły gdyż w tej chwili nie mam już co czytać, a na jesienne wieczory książka to idealny towarzysz.









Kolejny raz na zdjęciach pojawił się mój uśmiech, być może zaczynam się do niego przekonywać. Bluza od Tooshe ma poszerzane rękawy oraz takie milutkie w dotyku niby futerko. Nie wiem jak inaczej mogłabym to nazwać, ale jest naprawdę urocza. Jedyny jej minus, to jest grubość, niestety nie sprawdza się na chłodne jesienne dni gdyż jest raczej cienka, ale na wiosnę czy pod kurtkę zimową sądzę, że dobrze się nada.
I niestety sobotę przed halloween spędziłam w domu, w sumie było u mnie to do przewidzenia, bo jestem raczej leniem i często nic mi się nie chce i czasem mogłabym przespać nawet apokalipsę.
Tym razem makijaż bardzo delikatny, gdyż jedynie zrobiłam kreski eyelinerem, podkreśliłam delikatnie brwi, dodałam odrobinę bronzera dla ocieplenia twarzy i na ustach pomadka w kolorze brudnego różu z Golden Rose zakochałam się w niej!
Dajcie znać co myślicie w komentarzach. :)
Ps. Czekam za zamówieniem od Zaful, wtedy pojawią się kolejne zdjęcia :) 
Zostawiajcie komentarze z opiniami bo to naprawdę motywuje :)

13 komentarzy:

  1. Niestety pogoda okropna:/
    Śliczne zdjecia,pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo przykuły twoje włosy, masz przepiękne i widać ze zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i śliczna dziewczyna ;) No i te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bluza jest prześliczna! ogólnie w tej stylizacji prezentujesz się fenomenalnie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny uśmiech i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie Twój uśmiech i włosy wygrywają dzisiejsze zdjęcia! Jesteś piękna :) Gratuluję znalezienia pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty śliczna jesteś! :) Powodzenia w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twoich zdjęciach jesień wygląda przepięknie! Masz prześliczne włosy i ogólnie piękna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia! Świetnie to wyglada:) Masz gust i nie da Ci sie tego zabrac:) Jak bede szukala kolejnej bluzy to juz wiem gdzie zagladac:) Swoja droga jak juz jestem to podytam. Trafiłam na cos takiego: Sukienki wizytowe Wybralabys cos?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger