Black Friday Zaful

Hej kochani,
czy czekacie na Black Friday (klik) tak samo bardzo jak ja? Ja już nie mogę się doczekać, jestem podekscytowana, bo w tym roku mogę sobie pozwolić na trochę większe zakupy. Zaful ma przygotowane genialne obniżki na ten specjalny dzień. Coś czuję, że w tym roku stracę sporo gotówki przez te wszystkie obniżki...
W koszyku już mam kilka rzeczy, które koniecznie muszę mieć! :)
Poniżej kilka rzeczy, które na pewno kupię :)
Przeurocza spódniczka koniecznie musi być moja!   KLIK
 Następna w koszytu jest urocza sweterkowa sukienka.
Czyż nie jest piękna? W tym roku chciałabym zacząć nosić spódniczki, sukienki i po prostu być bardziej "dziewczęca" niż do tej pory, bo kiedy jak nie teraz? 

I na koniec coś, co już jest całkowicie w moim stylu, krótka bluza, czuję, że będzie naprawdę wygodna!

Później planuję także zakup książek po niższych cenach. I to naprawdę sporej ilości książek! Do tego jeśli trafi się okazja to zakupię kilka płyt. Mam na oku płytę Demi, płytę Nialla Horana i Harry'ego :)
Czarny Piątek być może nie jest to jeszcze najpopularniejszy dzień w Polsce, ale z roku na rok coraz więcej firm przyłącza się do akcji i są coraz większe obniżki cenowe, dodatkowo mamy Cyber Monday kiedy to w internecie mamy dużo większe obniżki, aczkolwiek zdążyłam zauważyć, że i tak największe promocje są w piątek.
Koniecznie wejdźcie na Zaful i obczajcie ich promocje: Na black friday , wszystkie promocje jakie przygotowali na czarny weekend - klik
Koniecznie dajcie znać co dziś upolujecie lub już upolowaliście! :)

2 komentarze:

  1. Sukienka fajna chociaż mogła by nie mieć tego golfika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ubrania, pomagam - 17,02$, 20,49$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger