Rosegal Black Friday

Rosegal też ma dla was świetną promocje na dzisiejszy dzień i nie tylko, bo trwa ona do poniedziałku. Więc nie czekajcie, tylko składajcie zamówienia, bo naprawdę warto! Ja złożyłam już u nich zamówienie:

Czy tylko ja uważam, że ona jest przeurocza?
Jestem w niej zakochana po uszy!

Druga rzecz to jest moja wymarzona spódniczka:

Po prostu musiałam ją mieć i jak zobaczyłam, że tutaj jest dostępna od razu wrzuciłam ją do koszyka! Jest cudowna! Dzięki niej być może zacznę chodzić w spódniczkach! :)
Macie już coś na oku? Pochwalcie się co w tym roku upolowaliście! :)
Dodatkowo zamówiłam kilka akcesoriów :)

Możecie poklikać w linki powyżej? Z góry dziękuję, miłego zakupowego szaleństwa! :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mój też nie, ale wychodzę z założenia, że trzeba próbować nowych rzeczy :)

      Usuń
  2. Śliczna jest ta spódnica mam taką samą tylko szarą <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane !
    Zapraszam do siebie :) U mnie również propozycję na zakupy w Rosegal http://madamejoanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta rozowa ma ciekawy kroj. Ja niestety tym razem black friday odpuscilam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa spódniczka jest bardzo kobieca ! Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad jej zakupem ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuuuper! :) www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger