Yankee Candle

Hej kochani,
Czy tylko u mnie nie pada śnieg i jeszcze nie widać go na ulicach? Przeglądając instagram, albo snapchat wciąg widzę zdjęcia śniegu i jest po prostu biało, a u mnie? Tylko błoto na ulicach. Nawet nie można wyjść i zrobić ładnych zdjęć. Naprawdę nie mogę się doczekać zimy, to jest moja ulubiona pora roku! Uwielbiam tą atmosferę.
Dzisiaj przychodzę do was z porcją zdjęć świeczek od Yankee Candle, jest to kolekcja świąteczna, która jest naprawdę genialna! Zapachy są cudowne, mam wśród nich kilku swoich ulubieńców. Stanowczo i nieodwołalnie jestem zakochana w tych reniferkach! Są przeurocze! Nie wiem co mam wam jeszcze powiedzieć, więc po prostu jeśli jesteście zainteresowani kupnem, czegoś to zapraszam na stronę internetową - Ragra, tam możecie zamówić wszystko co wam wpadnie w oko. Oczywiście możecie także do mnie napisać, również nie będzie problemu. :)
Miłego oglądania :)























 Dajcie znać co myślicie o świeczkach! I czy uważacie, że to jest fajny pomysł na prezent. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Welcome in my world , Blogger